مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن در تمرین ناپولی حضور پیدا کرد تا به رئیس باشگاه اطمینان دهد این مهاجم نیجریه‌ای قصدی برای ترک تیمش را ندارد.
مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا به ایتالیا سفر کرده‌اند تا با مدیران رم دیدار کنند، در حالی که گزارش‌ها حاکی از علاقه چلسی به این بازیکن است.
مدیر برنامه‌های سابق مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، اتهام‌های بزرگی علیه این باشگاه و مدیرانش مطرح کرد.
کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، از هدفهای مهم نقل و انتقالات تابستانی یونایتد است ولی مدیر برنامه‌های او به یونایتدها هشدار داد برای جذب جائه باید حتما سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، برنامه‌های مد نظر برای دور دوم رئیس جمهور و هیئت وزیران به این استان را تشریح کرد.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره اینکه مارکو رویس با دورتموند به توافق رسیده تا قراردادش را یک سال تمدید کند مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی این اخبار را تکذیب کرد و گفت مذاکرات همچنان ادامه دارد.
سید حمید سجادی اظهار کرد: رفع مشکلات بیمه و معیشت ورزشکاران در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.
مشکلات اقتصادی کشور در حالی ادامه دارد که به‌نظر می‌رسد همچنان ابراهیم رئیسی مصرّ است معاون اولش در برنامه‌های اقتصادی دولت محوریت داشته باشد و حتی در جلسه سران قوا هم محمد مخبر را همراه خود دارد. منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق مجلس نهم در گفت‌وگویی که با هم‌میهن داشت، معتقد است: «محمد مخبر با کارنامه خوبی به دولت نیامده و کشور ما از ناکارآمدی در استفاده از پتانسیل‌ها آسیب دیده است؛ موضوعی که فقط با حضور مدیران کارآمد حل خواهد شد.»
مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.
مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون می‌گوید این بازیکن ایرانی آماده است تا پیشنهاد بازگشت به روسیه را بررسی کند.
«تاکویم» ترکیه هم مدعی شده که مدیر برنامه‌های سردار آزمون او را به باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیشنهاد کرده
مدیربرنامه‌های لیونل مسی برای مذاکره با باشگاه الهلال در عربستان حضور پیدا کرد.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
کریم جزیری، مدیر برنامه های کریم بنزما به گزارش جنجالی نشریه اکیپ در مورد برنده توپ طلای 2022 واکنش تندی نشان داد.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
دیاریو اسپورت و موندودپورتیوو امروز ادعا کردند که مدیر برنامه های جورجینیو، هافبک چلسی، در دفتر باشگاه بارسلونا با متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه کاتالان، مذاکره کرد.
یک اشتباه در ترجمه متن روس در خبر مربوط به سردار آزمون با واکنش پدر وی مواجه شد.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن زمان تقریبی بهبود این بازیکن را اعلام کرد.
NetDragon Websoft یک شرکت محبوب چینی است که به ساخت برنامه‌های موبایل و بازی‌های آنلاین چندنفره شهرت دارد. این شرکت هفته گذشته یک ربات زن به نام خانم «تانگ یو» را به عنوان مدیر عامل منصوب کرد.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ